Tuesday, October 09, 2012

Hej igen!

Vilket långt sommaruppehåll det blev. Visst skrev jag paus, men hade ändå inte tänkt mig att den skulle bli så här lång. Jag har haft väldigt mycket att göra och har varit tvungen att prioritera annat än bloggen. Sommaren är också en tid då det är högsta prioritet att hinna vara ute. Nu gör jag ett litet försiktigt försök med att lägga in en bild för att testa att allt fungerar. Har haft problem med blogger, men nu verkar det fungera igen. Min tanke är att det ska bli något blogginlägg då och då, även om jag inte har möjlighet att vara så flitig som många av er är. Jag längtar efter att laga mat och fotografera, så kanske kan det bli lite recept framöver... Hoppas att ni haft en bra sommar och en fin start på hösten!

7 Comments:

Anonymous Josefina said...

HEJ och HURRA! Fina färger i fotot... Ja, nu är sommaren definitivt slut - läste just hos en kompis på FB att hon fick skrapa rutorna i morse. :S

7:36 AM  
Blogger Nässelblom och choklad said...

Josefina: Åh vad roligt att du tittar in trots att jag haft så lång paus! Skrapa rutorna - burr, inte ännu...

8:42 AM  
Anonymous Tant Gul said...

Kul att du tittar in ibland. Ser fram emot ett inlägg i din fina blogg.

10:29 AM  
Anonymous Tant Gul said...

Ja ser fram emot ny inlägg, förstås. :-)

10:30 AM  
Blogger Camilla Alvén said...

Hej!
Kul att du är tillbaka
Kram

3:28 PM  
Blogger Åsa said...

:) Hej där! Välkommen tillbaka. Ser framemot nya godsaker från dig :)
Härom veckan var det t.o.m. fortfarande "sommar" här längst kusten men borde nog slagit över till höst nu. Förutom det ständiga regnet (som ju hållit på sedan början av sommaren) är det är först nu i veckan som det verkar blivit höst då gula löv täcker allt större delar av marken och vägarna. Fint är det. I morse kändes det som att det "regnade guld" när jag cyklade genom Slottsskogen (stor park i Gbg) :D

9:12 PM  
Blogger Nässelblom och choklad said...

Tant Gul: Kul att DU tittar in här, trots att inläggen är få just nu.

Camillas Foto: Vad glad jag blir över att du tittar in.

Åsa: Hoppas att jag kan bättra mig och leva upp till förväntningarna! De gula löven är så vackra, synd bara att de faller ner så fort. De kunde vara kvar länge...

2:18 PM  

Post a Comment

<< Home